Min profilbild

Blomrester, fimpar & djuravföring

Alltså, guuuuud, jag var så fruktansvärt bakis i söndags!! Mådde så sjukt dåligt, gnydde & ojade mig genom dagen. Kändes som att min kropp & min själ var permanent skadade. Blir sällan bakis på det där sättet, så jag var typ orolig på riktigt. Fick i mig lite mat + några omgångar Resorb + hyfsat med sömn, så jag tog mig till jobbet imorse. Kändes dock som att min hjärna slog i väggarna i skallen varje gång bussen skumpade till, men det gick över under förmiddagen. 
 
I fredags eftermiddag dök några kompisar förbi här hemma, redan aspackade, bjöd på ecstasy & jag blev så sjukt påverkad, meeen fortsatte festa ändå. Somnade någon gång på morgonkvisten & när jag sedan vaknade var det fest igen. När jag kom hem på söndag morgon, efter 12+ timmars festande & 11-12 glas starköl/vin/sprit, amfetamin & Lyrica, så attackdäckade & ja...vaknade alltså totalt förstörd. 
 
Men jag jobbade & har mått helt okej under dagen, så ikväll har jag druckit lite vin, samt någon öl & poppat Imonvane. Nu är jag sjukt trött & ska sova. Imorgon är jag ledig, får se hur jag mår & vad jag hittar på.
 
Jag MÅSTE städa balkongen inför sommaren NU NU NU egentligen, det är ju juni nu!?! & balkongen är full av bråte, förra sommarens blomrester, fimpar & djuravföring. Fräscht... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0