Min profilbild

Imovane som fastnar i halsen, hjälp

Hur jag än bär mig åt så fastnar Zopiklon Pilum i min hals eller i svalget när jag ska svälja dem!! Trots att jag dricker vatten till. Det är sjukt drygt & otrevligt. Vet inte om jag har skum hals eller konstigt slem i den eller om det är tabletten som är mystisk. & den är inte god!! Får väl börja krossa den & blanda med en stor slev sylt. Fick medicin så när jag var liten, hehe. 
 
Tog mig inte iväg till jobbet idag. Blev för mycket, som det brukar bli ibland. Gjorde mig klar & allt, men fick bara mer & mer ångest ju mer det närmade sig att fara hemifrån, att gå ut & möta världen & människorna utanför. Ut i otryggheten. Så nä, jag blev hemma.
 
Tog mig iväg & handlade ikväll i alla fall. För mycket godis & skit, men även en hel del frukt & grönt & sådant, FAKTISKT!! Broccoli, lök, banan, mandariner, päron, champinjoner & sallad tror jag det var. Godis & skit-biten bestod av äppelgifflar, vaniljgifflar, två stora Marabouchoklad, lösviktsgodis & två sorters ostkrokar. Hahaha, herregud asså. Nu äter jag ju inte allt själv, men detta känns som ett problem. Jag kommer dö av sockerförgiftning!! 
 
Meeen, nu ligger jag & svamlar. Hade tänkt lägga mig vid 04, men jag ställde mig & diskade istället. Sen kom jag på att jag ville skriva ”bara en snabbis” här, men pga Imovane så har detta inlägg tagit typ 40 minuter att skriva, haha. Wööö. 
 
Puss å krääääm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0