Min profilbild

Fann en skatt!

Hej. 
 
Ligger exakt likadant på exakt samma ställe & gör exakt samma sak som när jag skrev i natt. Har inte gjort det hela tiden sen dess dock, har faktiskt varit på utflykt. 
 
Blev inget dagdrickande idag. Meeeeen!! När jag satt vid sminkbordet & pysslade på så råkade jag börja rota runt lite smått i askar, lådor, påsar, skrin & diverse skrymslen där jag gömt drugz för mig själv förut. Jag blev såklart manisk & hann med halva lägenheten innan jag fann det jag letade, en...LYRICA!! 
 
Blev så sjukt glad & pirrig, skuttade typ runt på riktigt, hahaha! Har nämligen inte tagit Lyrica på flera månader & det verkar typ inte finnas i stan längre & jag saknar det. Jag kan säga att ruset inte levde upp till förväntningarna, blev drygsnurrig ovanpå myssnurret, vilket händer ibland. Men blir fortfarande lycklig när jag tänker på min lilla jakt & känslan av VINST!! Hehe. 
 
I övrigt drog jag på en shoppingrunda i eftermiddags. Kom hem med ett lakan, stearinljus, galgar & en blompiedestal. Inte vad jag tänkt men...ok, haha. 
 
Nu ska jag soffsupa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0