Min profilbild

Dagsfylla imorrn?

Måndag kväll & jag ligger & ölåvinar. Ja, jag ligger, i soffan, helt skev. Som en krok, alldeles böjd. En ölkrok. Ligger & kröker mig. Krökar. Är inne på min femte & jag känner inget bra, inget skönt, precis som när jag skrev senaste inlägget. Det biter inte!! Har jag kommit dit? Där man måste dricka sig utvecklingsstörd för att slippa vara alla sorters neg & depp? Bli däcka-&-pissa-på-sig-full? 
 
Har dessutom käkat Gabapentin, Xanor & Imovane under dagen, så det känns värdelöst att jag ändå ligger här & är oskön & obekväm inombords. Är knarkfattig, så jag har inte råd att proppa i mig annat än alkohol heller. 
 
Det kukade till sig med min senaste kran, så nu vet jag inte var jag ska vända mig. Måste typ ut & festa ”i dåligt sällskap” eller något, haha. 
 
Imorgon är jag ledig, men vet inte vad jag ska hitta på. Muppa runt i horpyjamas helahalva dagen kanske. Kanske ska ta en dagsfylla? Börja dricka när jag vaknar, bara för att jag kan. Dra ner på stan i fyllan & shoppa sönder. Hahaha. Skulle ändå vara festligt. Minns inte om jag nämnde det, men mina värden var bra nu efter sommaren, whaaaaat. Aja, tackar & tar emot & botten upp! 
 
Äh, tror jag lägger mig nu, satsar på en härlig morgondag istället. Carpe noctem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0