Min profilbild

Sleep in Peace

Jag har tråkiiiiigt!! Ligger i soffan & dricker vin & cola light. Inte blandat alltså. Gud, vad äckligt det hade varit, ska aldrig testa det, det enda jag aldrig ska testa, bläääk! 
 
Måste köpa öl. Har några stycken, samt två liter rödvin, men jag måste ha mer. Är inge sugen egentligen, vill ba bli onykter. Har ingen lust att festa eller träffa någon, vill bara vara full. Eller ja, helst hade jag varit narkotikapåverkad av lugnande knark, MEN JAG HAR NADA, ZERO, NOLL SÅDANT!!
 
Livet är typ drygt utan det, det mesta känns som en tråkig & jobbig uppförsbacke & allt går skitlångsamt. Det enda som går fort är sömnen, spelar ingen roll om jag sover en timme eller tio timmar, sömnen varar alltid i ca en sekund. Godna...UPPÅHOPPA!! Älskar ju att sova.
 
Jag hoppas det känns som att sova när man dör, att den medvetenheten finns kvar, att man aldrig behöver vakna mer, att inget horlarm någonsin kan väcka en igen. ”Här sover Violent i frid” ska det stå på min gravsten, med en stilren ram av Imovane. 
 
Mvh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0