Min profilbild

Fjärtflingan

Jaha men, heeej hörrni!! 
 
Tycker det är drygt att jag skriver så lite, för att jag gillar ju att bläddra tillbaka i livet & se hur långt jag kommit, hahaha. Nä men, serri så är det trist när det går VECKOR liksom & det enda som dyker upp här är typ ”hej-jag-väger-för-mkt-&-har- BMI-kukollon”. Inte så himla smekande. Vet inte hur många det är av er få krigare som fortfarande kämpar er in här som bryr sig om mina vikt-updates, men en del tycker ju det är tillfredsställande med siffror, t.ex jag, så ja...det kanske är enda anledningen för nån, I dunno. 
 
JAJA!! Jag tar speed varje dag, har typ haft EN paus (dvs nykter EN dag) på TRE år :) :) :) Måste djupdyka i min knarkdagbok typ imorrn. Nä nen ja men, är Immad som tusan, samt full, så jag har ju ingen ordning. Aja, varför blir jag inte smal då, som man ska på tjo? Jo, för jag äter. Hahah. Har inget att snöa in på så jag glömmer, snöar istället in på typ...godis. Vill dö, tja!
 
Jag kan inte skriva nåt vettigt, ska ba ta en Imo till, med ett glas vin, sen kanske plantera lite tulpanlökar? Eller ej. För de är slut. Hah hah.
 
Puss gonatt, fär se om jag kommer ihåg detta igår. Skoja, imorrn.
 
Puss på fjärtflingan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0