Min profilbild

Mönster

Har hållit mig till planen so far. Tjack, kaffe & vatten. Känns som att jag klarat typ halva dagen, men har bara varit vaken i tre timmar, hahah!  Aja, vanligtvis är det första jag gör när jag klivit upp att äta en macka, så på så sätt är det väl bra. Vet inte när eller vad jag ska äta nästa gång dock & det stressar mig lite. Går & klurar på det typ hela tiden, vilket är rätt drygt... Kanske borde bestämma något. Fast då kommer jag gå & tänka på det jag har bestämt istället, haha. Gud, vad jobbigt det här är. 

Har inte tagit någon Lyrica idag. Men jag tror att jag vill det. Tog 250 mg i måndags, 350 i tisdags & 200 igår. Betyder det att jag ska ta 300 idag? Haha, tänker sådär hela tiden! Letar mönster & ordning typ. Är det normalt? 

Knarktajm.

Kommentarer
Postat av: N

Jag får mindre effekt av tjack när jag kombinerar med lyrica, märker du av det?
Hur gick resten av dagen? Bra hoppas jag!

Svar: Ja, alltså jag tar tjack för att bli piggare & ha kul & sånt, men måste typ alltid ta nåt lugnande (t.ex. Lyrica då) för att palla vara tjackad, haha. Olika droger verkar ju med & mot varandra, så det är inte så konstigt :) Tar du droger bara ibland eller mer regelbundet?

Minns inte riktigt, men jag tror det gick rätt bra :P Kram
violentmoreviolent

2018-03-17 @ 13:32:52
Postat av: N

Ganska regelbundet men inte alls lika frekvent som förr. Har det mer under kontroll nu kan man väl säga ;)

Svar: Det låter bra :)
violentmoreviolent

2018-03-17 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0