Min profilbild

Kukdegklump med rövsirap på

Ok, hejdå, bye. Detta är sååå snöpligt, pinsamt & sämst att jag inte vet var jag ska ta vägen. 

Gick ut & åt indisk lunchbuffé med en kompis idag & PÅ RUTIN åt jag en fittfriterad kukdegklump i köttbullestorlek med rövsirap på till efterrätt. Stället vi åt på är ett stammisställe när det kommer till lunchrestauranger & horklumpen kommer med kaffet efter maten liksom. Kom på rätt kort efteråt att IDAG SKULLE JU MITT NYA FANTASTISKA OSOCKRIGA LIV BÖRJA!!! Asså, en liten degboll? Seriöööööst & kom igeeeeen & ba va? 

Det hela beror nog på att jag var någon heeelt annanstans i skallen. Jag var uppvarvad, småsprallig & glad, som jag ofta blir med min kompis. No worries typ. 

Vi flängde runt, åt mat & tog en öl fast det var kl. 11 en torsdag, nån Imo + Xanor slank ner, så gungade vi runt på stan, shoppade & mådde ba bra. Fanns inte plats för dåliga, jobbiga, mörka tankar. De jag sitter med nu & för det mesta annars typ. 

Sååå, jag failade idag. Fattar inte hur jag kunde vara så efterbliven. Var ju sjukt peppad på att dra igång detta IDAG, så ba råkar jag svälja en LITEN FRITERAD DEGBOLL MED SIRAP PÅ!?! Kukhora. 

Imorgon. IMORGON!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0