Min profilbild

Tröttheten

Orkar inte känna mig tjock & stor & plufsig & ful längre. Orkar inte vara det. Det är så trist & jobbigt & trööökigt & fult & tar så mycket energi & tankekraft att jag bara vill sova. Missar livet. Himla skit. 
 
För jag är trött hela tiden, på alla sätt, i både kropp & själ. Trött, slut, matt, sömnig, allt sådant. Det gör mig lättirriterad & frustrerad. Asså, det är INTE ett kul liv!!
 
Finns säkert mycket ”enkla” saker att göra för att förbättra det hela, typ äta bättre, röra på mig mer, ta medicinen ordentligt, osv. Men nä, det är inte enkelt. Det är svårt när man är trött & less. & sämst. 
 
Vet inte om jag ska dricka något idag. Skulle vilja ha skitmycket Lyrica & ta en ordentlig dos, men jag har typ 100 mg kvar. Sen blir det paus. Har iofs lite benso, fyra olika sorter, men det är inte samma sak ju. Det blir jag dessutom bara trött av typ, hah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte alls sämst <3

Svar: Hmm, får klura på den där, kan finnas ett gäng som är sämre, hahaha. Kram
violentmoreviolent

2018-06-18 @ 18:43:49
URL: http://vapenbroder.blogg.se
Postat av: N

Och alkohol ger den värsta tröttheten av dem alla. Knark är inte bajs, spola kröken istället. ;)

Svar: Indeed!! Alkoholen lägger en stadig grund för tröttheten, men det har blivit en ganska stor förändring senaste tiden, av någon anledning. Mitt alkoholintag har sett rätt likadant ut under en rätt lång tid, så jag tror det är något ytterligare som spökar just nu. Men jodaaa, en liten justering där skulle nog göra en del! Alkohol är skit, men effektivt på sina vis, lättillgängligt, lagligt, osv osv...
violentmoreviolent

2018-06-19 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0