Min profilbild

Färska sår

Åh, vad härligt! En ny hormånad! Hihihi, det ba bubblar i magen & kittlar under fötterna! Nu hörrni! Nu kör vi! 

THIS IS THE MONTH IT ALL WILL HAPPEN!! 

Faaast... 

Kommer inte hända ett piss annorlunda den här månaden, snuskäckelkuksugar-juni :) :) :) Skillnaden skulle kanske kunna vara att jag trappar upp mitt drickande, samt att jag lägger på mig fläskvikt. 

Alltså, jag orkar verkligen inte. Orkar inte vara såhär sämst, att jag inte kan ba "Just do it!" & så gör jag det & så ba blir allt toppenbra i kvadrat å triangel å cirkel å i FUCK YOU JAG HATAR ER!!! Horungar, släpp min själ, rör inte min kropp. Ute på tunn is, jag slår er i ansiktet. 

Slår mig i ansiktet. Fitta. Detta är inte ett skämt - funderar på allvar på att ta ett rakblad & snitta, bara för att plåga mig själv med vetskapen att jag kommer må sååå dåligt imorgon över färska sår. Skiter i hur djupt det blir, bara jag plågas av att behöva ångra, skämmas, gömma, lindra, ha ett skit med FÄRSKA SÅR att göra. Vet ni hur länge sedan det var? Nä, inte jag heller, men det var ååååår sedan. 

Är själv hemma. Mot substanserna, rakbladen & vidare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0