Min profilbild

Att gå i säng

Blir så dramatisk ibland. Orkar inte. Skitsamma. 
 
Jag har svåra problem med sänggående alltså. Hur gärna jag än vill få sova mina typ...nio timmar, så går det inte. Ju närmare jag kommer läggdags, desto mindre sömn anser jag mig behöva? Helt plötsligt värderar jag skitsaker över ljuvlig, välbehövlig sömn. 
 
Typ ska diska ett glas ba ”Aja, jag diskar alla glas, det hinner jag lätt innan halv!” & så blir klockan kvart i & så ba ”Ojdå. Aja, tar en snabbdusch nu, så kan jag sova den tiden imorgon istället, så länge jag är i säng prick!!” & så blir det en långdusch... ”Hmm...hungrig, jag äter ba en macka”. När jag sedan borstar tänderna inser jag ”Faaaack, har inte loggat in & fixat dagens grejer i CoD!!”. Så jag loggar in, fixar & så ba ”Men EEEN match då...” & så förlorar jag, men ”vill ju vinna en innan jag lägger mig ju.....” & SÅ VIDARE!! 
 
& så det här; 
 
”Jamen, sju timmars sömn klarar jag mig på!” 
”Äh, med sex timmars sömn överlever jag ju!” 
”Nämen, fem timmars sömn har väl ingen dött av?” 
 
& ändå fortsätter jag vara positiv nästa dag & nästa dag??
 
”Ikväll SKA jag lägga mig kl. 22, gud vad skönt!!”. 
 
Retard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0