Min profilbild

Theralentjo

Sitter & dricker stjärtvin ensam såhär en härlig fredagsfredag. Självvalt, men lite trist. Å ena sidan. Å andra är det skönt, för människor är jobbiga & fula & fulla & dryga, hehe. Nä menneh, har annat kul för mig. Tjoar dåligt tjo & möblerar om lite. Dricker stjärtvin som sagt. 

Smashade fejset på fyllan i förrgår :D Gick in i (?!?) en horgrej & sprängde ögat typ. Vågade inte gå till psyk dagen efter, hehe. Hade blitt inlåst på LVM då, because jag kan inte take care of mig själv on fyllan & är drunk hela tiden. Fast det vet de ju inte iofs... Ser ut som en menshåla i ansiktet nu. Men aja, var ändå ful innan :D 

Ska försöka ordna normalt tjack, helst ikväll, annars imorrn, annars blir jag ledsen. Blir seriöst TRÖTT av det senaste!? Inte okej, alltså INTE!! Visst om det är klent, det suger, men man kan i alla fall äta upp allt & köra en omgång disk typ. Nu ba...gäspar jag efter jag tagit?? Inte normalt. Vet inte vad jag har lurats på för skit. Det är lite rosatonat & OMG!! Lovar det är slaget med Theralen!! Hahaha, dör. 

Okej, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0