Min profilbild

Himla skit

Känns som att min kille inte är intresserad av mig längre. Som att han inte bryr sig, bara vill hålla på med sitt eget & helst bara ha mig när jag är bra att ha. T.ex. aldrig. Uppfattar det som att jag är antingen jobbig & i vägen eller typ...någon som finns där i bakgrunden. Jag är nyfiken på & frågar om hur hans dag har varit, jag vill veta vad han tycker om saker, veta hur han känner, vad han tänker, osv. Men det verkar inte ömsesidigt. Känner alldeles för lite kärlek & vänskap just nu & det gör mig ledsen, förtvivlad & frustrerad. Fattar inte vad jag gör för fel. Himla skit.

Kommentarer
Postat av: N

Usch jag hatar när man går igenom sådana perioder i förhållandet! De får mig att känna mig så fullkomligt ointressant. Blä! Hoppas ni kan prata om det och att det blir bättre snart!

Svar: Ja, det är skitjobbigt. Hatar att känna mig ensam & det gör jag när det blir såhär. Blä, ja!
violentmoreviolent

2018-01-09 @ 22:07:09
Postat av: M

❤️

Svar: <3
violentmoreviolent

2018-01-10 @ 12:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0