Min profilbild

Livets orgasm

Känns som att jag ofta skriver här på torsdagar, på kvällen/natten, gnäller om "vägningen imorgon". Gör väl det nu också då; det känns inge bra alls. Vill inte. 

Har ätit för mycket senaste veckan, det mesta socker skulle jag tro, & knappt rört på mig någonting. Skäms när jag kollar min stegräknare. Vissa dagar går jag under 1000 steg!? Men det är ju så jobbigt, jag vill ju sova... 

Började alltså året helt utan rutiner, helt utan mål. Kom hem från nyårsfirandet runt kl. 04, sen blev det så att vi höll oss vakna hela dagen. Drack väl lite, knarkade lite, knullade lite (fick LIVETS orgasm!! Helt sjuk!!), spelade tv-spel kanske? Minns inte. Haha, minns inte årets första dag. Snyggt!  

Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0