Min profilbild

Knark

Sov inte så mycket i natt. Eller ja, fem timmar eller något. Tjack tjack tjack, hela tiden tjack. Tog tjack till frukost idag. Blir tjack till lunch också. Säkert till mellis å midda me. Men klurar på Lyrican. Har bara två kvar nu. Vill som få slut så jag kan gå ner i vikt lättare, men vill inte få slut för jag vill ha Lyrica... 

Vet inte vad jag ska göra idag, mer än hämta ut medicin, besöka bolaget och köpa djurmat. Ingen aning om kvällen heller. Tjack kanske? Kanske. Dricka kommer jag då göra. Varit nykter senaste två dagarna, så det är väl dags. Vill ha Xanor. 

Gud, vad less jag blev nu.

Kommentarer
Postat av: Tiss

Jag är lite nyfiken på hur du tänker kring framtiden. Är målet at börja plugga eller att skaffa ett jobb snart? Vad jag förstår har du varit sjukskriven ett tag. Hur planerar du att ta dig tillbaka till arbetslivet?

Svar: Jag gör arbetsprövning nu, så jag är på väg :)
violentmoreviolent

2018-01-06 @ 03:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0