Min profilbild

Grina i badrummet, grina i köket

Mår obra just nu. Var jätteledsen i natt, klev upp & satte mig först i badrummet & grinade, sen behövde jag vin, så jag satte mig i köket & fortsatte, haha. I över en timme höll jag på. Drack två & ett halvt glas vin & åt extra Imo, så kunde jag somna efter ett tag. Drömde skitjobbiga drömmar & vaknade typ illamående med en klump i magen på grund av dem. Varit nere hela dagen. Känns lite smått bättre nu, men fortfarande inte bra. 

Ska nog ta Imovane & dra & handla godis eller något. Vill egentligen köpa mer vin & supa, men det är dags för horprover igen. Drack totalt fem glas igår, bra start på veckan... Måste vara mer nykter nu ett tag. "Mer nykter", haha, öh. 

Imorgon verkar det bli nytt tjack i alla fall. Spännande & hoppas hoppas på åtminstone skaplig kvalitet!! Det senaste var verkligen pinsamt dåligt. Var flera veckor sedan jag köpte det & jag har kvar en rejäl sked typ. Har inte velat ta eftersom det är en sådan besvikelse varje gång, men idag tog jag en lina ändå, men nej. Inte den här gången heller. Så ja, hoooooppas på imorgon!! 

Nä, lite friskluft kanske. Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0