Min profilbild

Vill inte längre, kan inte längre, bla bla

Himla SKITRÖV. Jag är så deppig, ledsen, nere, sänkt, osv. Det är något som skaver, men kan inte formulera det. Det känns inte bra inombords, det gör ont & är obekvämt. Känner mig otacksam, misslyckad & betydelselös, men kan liksom inte hjälpa det, det bara kommer & jag har ingen kraft att mota bort det eller värja mig. Helt värdelös är jag. Känns som att jag fejkar mig till att folk ska tycka om mig/stå ut med mig eller att de fejkar att de gör det. Det gör mig så uppgiven & sorgsen att det är så. 

Har käkat Imovane & Xanor. Nu dricker jag vin, fast jag hade tänkt att det skulle få räcka med endast piller idag. Orkade inte. Orkar inte. Ska ta mer Imovane. Borde duscha, men jag ORKAR INTE!! Är trött överallt. Vill inte vakna imorgon. Har nästan tre burkar Voxra, med mera, så egentligen behöver jag inte ens det :) :) :) 

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla var rädd om dig, vakna imorgon kan och kommer förmodligen kännas lika värdelöst men är tusen gånger bättre än alternativet att inte göra det. Håll ut, känner mig sämst och som en fraud cirka varje dag. Förhoppningsvis ser folk inte igenom det allt för mycket tills en är lite mer nöjd och lite mer som är det en vill vara / h.

Svar: Usch, det är hemskt. Blir så trött bara... Knarkar istället för att dö, men har inte oändligt med tillgångar & det är ju lite stressande. Trötttttttttt! Tack för din kommentar <3 :*
violentmoreviolent

2018-02-08 @ 22:40:16
Postat av: M

💗💗

Svar: <3
violentmoreviolent

2018-02-09 @ 13:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0