Min profilbild

Rekord

Tror jag kan ha slagit personligt rekord i kcal-intag idag. S E R I Ö S T. Ätit ALLT, samt druckit vin & öl. Älskade fucking sköna fittkukhor-Lyrica. 

Köpte på mig tio stycken hemmagjorda, dvs kapslar med pregabalinpulver i, som man inte vet hur mycket det är i & man blir cp-bäng fast man inte tänkte det, woooops. Nä men. Lite smutsigt kanske, men aaa, de fungerar ju. Men jag funderar på att dra en "STOPPPP!!" på kranen & ba köra stenhårt på att få märkes-Lyrica, för det känns tryggt & fint. Bla bla. 

Imorgon ska jag jobba, därför ska jag sova nu. Har tagit en halv Imovane & hoppas den andra halvan blir över, att jag ba somnar in, utan probs. 

Förhoppningsvis kommer min kompis hit på eftermiddagen & lyrrar & äter upp all skit vi handlade idag. Godis, kakor, bullar, ostkrokar, med meeeraaa. Ollon :) :) :) 

Nä, sova nu. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0