Min profilbild

Idag är ingen ny dag

Räknade ut allt idag & igår åt & drack jag över 4000 kcal :D Hade flyttat över lite från dagen före, men största delen hamnade i magen igår. Hur normalt är det?? RDI för ca två dagar liksom, ba ja, okej. Nej, inte okej, USCH!! 

Så jag flyttade över kcal till idag så att gårdagens summa hamnade under 3000 i alla fall. Nu är klockan snart 16.00 & jag är över 2000 redan pga det. Men förhoppningsvis gör det att jag håller tillbaka mer än om jag ba hade "idag är en nyyy daaag" & kört från noll kcal idag. Rövig jag är asså. 

Är det någon som fattar min strategi, haha? Den är kanske lite rörig? 

Skulle behöva hämta medicin på Apo, samt köpa jord till plantering av det jag sått hittills. Lite pelargoner & chili & sådär. Men vet inte om jag orkar... Har tagit Xanor, Imovane, tjack & nu även Lyrica. Tänkte vara utan det dära sista idag, men hade typ 100 mg liggandes framme på fatet, sååå.....blöh. 

Puss mina smårumpor!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Haha bästa du. Behöver lite hjälp o tips med mina blommor hemma ngn dag så jag hör av mig så d så 🐽🐽

Svar: Det får du absolut göra, hjälper mer än gärna :) Skulle va kul å se hur långt mina kunskaper räcker so far, hehe. Så ja, hit me! ;)
violentmoreviolent

2018-02-22 @ 23:16:16
Postat av: MLI

Puss på dig, lillrumpan!

Svar: <3 <3 <3
violentmoreviolent

2018-02-23 @ 05:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0