Min profilbild

Rätt ner i kakhålet

Drack en kopp cognacsglögg & åt en lussebulle efter senaste inlägget & mådde typ lite bättre. Fast när jag tänker efter kan det ha varit främst för att min kille slog igång musik, så inte horungarna ovanför hördes längre. Det var skönt, kändes på riktigt som att jag skulle krevera där ett tag. 
 
I lördags tog jag Lyrica, vilket jag inte gjort på huuuuur länge som helst. 400 mg rätt ner i kakhålet! Brukade inte ens ta en hel (300 mg) på en gång när jag åt det som mest. Det var så sjukt nice & skönt & härligt, kändes typ som det gjorde första gångerna jag tog det. Jag var så happy, hahaha! 
 
Har druckit ett par glas ikväll, så nu är jag rätt harmonisk, om man jämför med tidigare. Var inte på en bra plats i livet, haha. Hatar när det blir sådär, när det känns som att jag sprängs men skinnet inte spricker & jag bara vill skrika & kasta grejer, döda alla fula i hela världen. Men om man tittar på mig utifrån så sitter jag & stirrar tror jag? Blir typ handlingsförlamad & smått apatisk. 
 
Nu måste jag vika tvätt. Imorgon är jag ledig. Får se om jag gör någon liten utflykt, har inte varit längre än till tvättstugan på tre dygn tror jag. Konstigt jag håller på att få fetma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0