Min profilbild

2018 hurra hejdå

Gott Nytt År!! 
 
Jag har uppnått så mycket 2018!! Känner sååå mycket välbefinnande, tacksamhet & glädje när jag tänker tillbaka på året!! Vill bara uppleva det igen & igen, hurra hurra!! Lite motgångar, typ någon dog, men jag lärde mig nåt av det också :) :) :) Nu är jag redo för ett nytt år!! 2019!! HERE I COME!!! 
 
Hehe. 
 
Nä, men. Har inte ens reflekterat över året nu när jag skriver detta inlägg. Hur gör man ens det?? Överblickar, formulerar, kategoriserar, romantiserar - ETT HELT ÅR?? Testar då. 
 
Positivt: 
 
- ca 65% närvaro på jobbet 
- Fler plagg från Adidas i garderoben 
 
Negativt: 
 
- ca 45% frånvaro från jobbet 
- Hamnat i drogrelaterat SOS-läge två gånger 
- Gått upp i vikt 
- Kukat ur 
 
Okej, det där var inte min grej, gick skitdåligt, satt ändå länge & försökte få till något vettigt, hahaha. 
 
Känner mig bara så likgiltig/nervös/ledsen/arg/frustrerad över typ ALLA saker på denna jord, samt i rymden. Dödsdömd. Min enda chans är ”himlen” & jag tror inte ens på en liten hamster till Gud. Åh, vad jag önskar det var så, en liten allsmäktig hamster som ba ”du är älskad för den du är, kom till mig & gosa i all evighet” & man ba dör rakt av & hamnar i hamsterhimlen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0