Min profilbild

Skurken

Har tänkt i en timme på att ta livet av mig, men jag kommer inte fram till något. Är så ledsen & känner mig desperat, men nej, ingen plan känns bra. Är ensam nu. Har förstört för min kille ännu en gång. Jag orkar inte det. Orkar inte vara elak när jag inte ens vill det? Orkar inte vara dålig, sämst & skurken i dramat hela tiden. Jag VILL INTE göra folk illa, men det blir så gång på gång. Det förstör allt, förstör mig, att jag bara förstör. 

Grinar som ett mongo. Vet inte vart jag ska ta vägen. Vill verkligen försvinna, ba HEJDÅ!! Tryckt i mig onödigt mycket Lyrica. Ska stoppa i mig Imovane också. Kanske Theralen, bara för att. & så alkohol på det. Känns som en toppen sväva-bort-dimman-cocktail. Om jag överlever livet ikväll & i natt hoppas jag verkligen att jag tar mig till jobbet imorgon. Att jag inte är så däckad att jag inte hör larmen. 

Men jag vill helst inte vara nu. Döda mig.

Kommentarer
Postat av: S

Du får absolut inte ta livet av dig. För jag behöver din blogg. Jag behöver att det finns fler destruktiva som inte inser sitt eget värde. Jag behöver att du skriver om precis sånt som jag också känner. Du verkar vara en så himla fin person och du får bara inte säga hejdå nu.

Svar: Tack! 💖💕
violentmoreviolent

2018-04-15 @ 21:47:34
Postat av: N

Usch fy fan :'( Hoppas det känns bättre nu!!!

Svar: Jo, det känns bättre. Upp & ner! Kram
violentmoreviolent

2018-04-18 @ 18:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0