Min profilbild

12 dagar

Happ. Räknar fortfarande inte kcal, 12 dagar nu, men väger det mesta i alla fall. Eller, nu när jag tänker efter så har jag suttit där i natten & smygräknat ungefär hur mycket det blivit för dagen, heh. Men jag skriver inte upp några siffror. 

Har funderat på att ställa undan vågen till & med... Grejen är att nu är det typ ingen skillnad, bortsett från att jag slipper hetsa med matdagboken liksom? Jag äter likadant ändå. Svårt att utvärdera efter knappt två veckor i & för sig, så jag tror jag kör april ut åtminstone. 

Jag vill bara att allt ska bli bra, att jag ska bli samt känna mig fin. Trivs verkligen inte nu, känner mig fläskig & äcklig. Det är jobbigt att se mig i spegeln, för det är inte jag. Ful ful ful. & jag är så trött på det här. Kan jag inte ba få väga 59 kg & låsa det där? Varken mer eller mindre. Då är jag inte fakking rultig i alla fall. 

Ta bort mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0