Min profilbild

Var är ni, jag har amfetamin!!

MEN KAN NÅN KOMMENTERA NÅT NÅN GÅNG?!?!? Känner mig jätteensam & jätteefterbliven här i bloggen. Skrattar-åt-ens-egna-skämt-känslan. DEN har jag. Krysta ba fram nåt motherfuckers, så kan vi leva i symbios här i våran lilla violent-hörna. 

Det finns vin & öl & knark som vi kan koka en soppa på. Jag vet att ni vill!! Jag har amfetamin, Lyrica, Imovane, Ecstacy & LSD. Släng i erat också, avboka några dygn från livet, så kör vi ba. 

Nä, men. 

Har varit smygturbo idag också. Varit ute & flängt, sen gjort saker oavbrutet när jag har varit hemma. Inga pauser typ. Sedan jag började dricka öl & sen världen gick & la sig eller drog ut på krogen, så har jag kunnat chilla ner i soffan. Men kan inte slappna av. Pirrar i kroppen. Är det Lyrican? Någon som känner igen uppvarvning på Lyrr? 

Nu ska jag fortsätta min resa mot fetman. Snälla skriv något till mig, säg hej? Känner mig så ensam. & uttråkad, haha...


Kommentarer
Postat av: MLI

Hej! Du är så himla fin, och underbar! Hoppas vi ses snart. :*

Svar: Det hoppas jag med! <3
violentmoreviolent

2017-09-30 @ 08:25:47
Postat av: Anonym

Hej<3

Svar: Heeej! <3
violentmoreviolent

2017-09-30 @ 08:56:57
Postat av: M

Hahaha vi kan ha fetma ihop. Jag har också spårat heelt. :))) PS kmr på besök framåt i tiden d ska fan bli av.

Svar: Komsikomsikomsi!! <3
violentmoreviolent

2017-10-01 @ 01:41:37
Postat av: Grävling

Hej. Jag brukar läsa din blogg och jag vill ju inte att du känner dig ensam, men jag har inte så mycket att säga just nu. Men här är en annan bra blogg ifall du vill ha något att läsa: http://clinicallydepressedpug.tumblr.com/
Var försiktig med dig.

Svar: Nä, man måste ju inte såklart, mest jag som är lite rastlös tror jag, haha. Åh, tack för tipset <3
violentmoreviolent

2017-10-01 @ 02:39:52
Postat av: S

Jag brukar läsa men är sjukt dålig på att kommentera, jag lovar att bättra mig 😘

Svar: Fint att du läser 😘❤️
violentmoreviolent

2017-10-14 @ 06:12:33
URL: http://holdonandbereal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0