Min profilbild

Luktar gott

Är så sugen på att ta en Lyrica!! Har 3x300 mg kvar. Men jag kan inte göra det förrän senare ikväll pga ska äta hos oknarkiga vänner. Vill inte direkt ramla runt & faila inför dem. Aja. Får se hur sent det blir, om det är värt det. Dock är det ju fredag, så vi kommer nog bli uppe ett tag, men ja... 

Har ätit två tacos & öppnade nyss en öl. Min kille är ute, så det verkar som att jag får fara på bolaget & fixa min helgranson själv idag. Därför tog jag en öl, känner mig nervös. Tog en lina tidigare, av någon anledning? Hade inte direkt något att göra, mer än att duscha, haha. Blev ren & fin i alla fall. Så nu sitter jag bara med en obekväm rastlöshet & luktar gott. 

Äsch, ska sminka mig, dricka upp ölen & ta tag i min lilla utflykt. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0