Min profilbild

Hortant

Ligger i kökssoffan & smular, dricker öl, hög på Lyrica. Ska ta en till. Köpte 150 mg:s igår. Blev lite smygdyrt, men äh. Kändes ändå värt det, jag var sugen! Haha, vad pundigt det lät. Jag är pundig. GUD VILKET FULT ORD!! Puuundiiig. Hejdå. 

Nä men, jag gör alltså nada för tillfället. Känns som att det är fredag idag, att jag borde göra något & så är det torsdag & ba "jahopp". En kompis fyller år & vill bjuda på tårta, men jag pallar inte. Känner mig dum. Mot tårtan. Men nu äre så & så äre. 

Var & handlade själv tidigare & det var INTE kul. Fattar inte, var på största ICA:t i stan & det var proppfullt med människor i bussen, proppfullt med bilar på parkeringen& PROPP-FUCKING-FULLT inne på ICA!!! Vad händer idag?? Det är inte ens löning?? Usch. 

Åkte på en surtant också. Skulle passera genom crowden & sa "ursäkta, får jag komma förbi?" Hon körde fram sin vagn & ba "finns det inte andra vägar att gå??" Jag lightspårade, höjde rösten en smula & ba "MEN FÅR JAG KOMMA FÖRBI??" Tryckte undan hennes vagn lite lätt & småstampade därifrån, hahahaha. Vem gör som hon gjorde?? Efterblivna hortamt, sätt dig & sticka nånstans & STICK FRÅN ICA!! 

Aja. Nu ska jag öppna en öl & spinna på tjacket genom tv-spel. 

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0