Min profilbild

Muppa sig lite

Älskar Lyrica. 

Ligger i soffan & muppar mig, sippar på en öl. Har faktiskt varit rätt så duktig senaste dagarna. Så här; 

 

Söndag: NYKTER & åt under 1500 kcal 

Måndag: 5,5 glas alkohol & åt under 1500 kcal 

Tisdag: NYKTER & åt under 1500 kcal 

Onsdag: NYKTER & åt under 1500 kcal 

Torsdag: 3,75 glas alkohol & åt under 1500 kcal 

 

Är ändå nöjd. Priset var äran & minus ett hektogram på vågen, ha ha ha. Men aja, om jag fortsätter såhär ungefär så kanske priset är lite mer shiny nästa fredag... 

Nä men...om man ser på typ senaste månaden så har jag varit uppe i typ 25 glas när helgen nalkas, så 9,25 får jag väl vara nöjd med vaaa?? 

Ja...har inget att göra, därför skriver jag en massa statistik till er, hahaha. Hade tänkt dra till min kompis, men hennes son är sjuk. Köpte en vintetra som jag i smyg tänkte att vi skulle dricka upp, men nu får jag väl göra det själv då!! 

Nä...nu ska jag bli full å gullig. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0