Min profilbild

Kukmönster

Jag har varit lite back on track med maten senaste dagarna. Känns ändå bra. Jag KAN bryta kukmönster fortfarande. 

Men idag blir det småknepigt, för jag dricker öl igen. I söndags drack jag 25 cl 4,0% öl på förmiddagen, efter det var jag spiknykter tills typ 19-nånting ikväll. Jag är jättenöjd över dessa 57-nånting timmarna som jag var nykter, hurra hurra hurra!! Men ikväll blir det asmycket kcal med dat öl. 495 hittills. Har 218 kvar i kylen, i form av öl asså. Åååååååck, tror jag kommer dricka upp allihopen!! *myser över tanken att bli fullare* 

Har bara tagit 300 mg Lyrica, både igår & idag. Annars har jag gärna fyllt på typ 150 på kvällskvisten, men aaaaa, inte gjort d senaste kvLarna i iaf. Bra, bra. 

Nu ska jag försöka styra till kvällens intag, blöh. 

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0