Min profilbild

Krackelerar

Gör inte så mycket. Tassar runt mest, tar Imovane, dricker alkohol & äter Lyrica, typ. Tjack också. Pysslar med mina blommor. Säljer kläder & sånt. 

 

Är äcklad. Är så äcklad över mig själv. Är så ÄCKLAD!! Fett fett fett fett fett fett fett.....FETT!! Asså, det går bara inte. Kuken. För ett år sedan vägde jag 6,5 kg mindre. Alltså, USCH!! Förstår ni?! Senaste två-tre månaderna har det bara kukat ur totalt. 62-63-64-65-66-67-68, ba totalspårat. Vet inte vad jag ska ta mig till!! Eller asså, "ät & drick mindre :) :) :)". Ja, ok... 

 

Det är mycket alkoholen. Jag dricker jättemycket nu. Över 40 glas i veckan. Jag måste måste måste vända det. Annars kommer mitt liv krackelera. 

 

Hjälp mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där jävla alkoholen kan verkligen ställa till det. Jag dricker nog också runt 30-40 glas i veckan..

Svar: Det är ju helt efterblivet egentligen, hur kan man vilja vara dum i huvudet och rörig typ jämt??
Måste börja läsa lite bloggar igen, t.ex. din!! <3 <3
violentmoreviolent

2017-10-24 @ 08:41:13
URL: http://ihennespupiller.blogg.se
Postat av: Sandra

äre töntigt att skicka styrkekramar? skitsamma, du får ett gäng här i alla fall

Svar: Nädå, tack & tillbaka <3 <3 Men ordet är lite töntigt, haha. Kram
violentmoreviolent

2017-10-25 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0