Min profilbild

Fredag varje dag

Ok, hej, kolla här. Ska komma till insikt igen, för sjuttitusende gången. 

JAG MÅSTE MINSKA PÅ ALKOHOLEN!!!!!!!!!! 

Kan inte dricka såhär om jag ska lyckas går ner de här äckliga kilogrammen jag fläskat på mig. För jag klarar inte av att äta alldeles för lite just nu, jag kan inte äta för typ under 1000 kcal/dag, jag fixar det bara inte. Så, jag måste angripa them drinks. 

Jag dricker i genomsnitt för ca 545 kcal om dagen, i form av alkoholdrycker. Det är typ 1,5-2 (för mig) ordentliga portioner lagad mat. Det är ganska mycket. Jag stoppar i mig mycket skräp i fast form också, men just alkoholen känns ba så himla värd att bli av med, av flera anledningar. 

Bara det att jag VILL JU VARA PÅVERKAD, avdomnad, *skön*, lugn, glad, "ångestfri", osv. & det blir jag inte av föda, i alla fall inte på det sättet jag vill. Så jag måste ha mera knark. Haha. Nä men, jag vill åtminstone sluta supa som att det var fredag varje dag. Hålla mig till helgerna är drömmen typ. 

Men ja...hur ska jag lyckas med det då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0