Min profilbild

Trillade dit

Söndag, måndag & tisdag höll jag mig nykter. Kände mig duktig där en stund, men igår gav jag efter. 

Drack en öl, drack en till, drack tre glas vin, blandat med Imovane. & ja, det var nice. Men jag kan inte hjälpa att nu i efterhand känna mig dålig & som att jag misslyckades med någonting. Hade/har ingen plan direkt, inget mål, men jag SKA JU INTE dricka & så gör jag det & då är jag sämst. 

Eller jo, ett mål, eller nä vänta, ett tvång, är ju att mina värden ska vara fina, inför psyk. Inför mig själv skiter jag i hur illa det ser ut, var det bara för mina ögon skulle jag ba "whatever", hur klart rött siffrorna än lyste. 

Eller öööh, ska inte ljuga. Om jag typ höll på att utveckla alkoholhepatit kanske jag skulle börja klura lite på att lösa det problemet. Byta till folle eller nåt, hahaha. Aja. 

Psyk tvingar mig inte till något, inte nu, men jag vill vara perfekt, vill ha en flawless journal typ. Haha, normalt... I alla fall så går ju inte det om jag dricker en massa hela tiden. 

Gårdagens alkoholhävande ledde även till att jag åt mer än jag borde. Det blev en "under 2000"-dag istället för en "under 1000"-dag. Alkoholen stod för 589 kcal. 

Dricker även ikväll. Två glas vin hittills. Ska ta en öl nu. 

Jag kommer dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0