Min profilbild

Skiter i klockan

Gud, vad jag hetsskriver!! Men jag är så stressad över vikten & maten just nu, måste få ur mig grejer. 

Åt en rad choklad tidigare. Var svinjobbigt, men jag hade inte vågat dra till stan annars, kände mig smått svimfärdig. Annars har jag fått i mig kaffe, cola light & vatten idag. Är inte hungrig längre. Har visserligen tagit tjack, men tror att hungern hade försvunnit även utan det. 

Är sugen på en lina till, men klockan är så mycket. Orkar inte ligga sömnlös i flera timmar, som det blev igår & i förrgår. Har somnat på morgonkvisten & vaknat på morgonkvisten senaste dagarna. Har i alla fall lyckats underhålla mig själv någorlunda, utan att sova på dagen. 

I eftermiddags åkte jag som sagt till stan, köpte lite inredning att pyssla med. Tog en halv Imo innan, för att slappna av lite. 

Men hallå!! Under resan tog jag inte Imo på dagen en enda gång!! Blev typ en halva vid läggdags bara!! Crazy!! 

Aja. 

Mötte upp min kille när jag var klar med mina ärenden & han ba "ska på bolaget", jag ba "okej" & så följde jag med, men köpte inget. Känner mig lite duktig där i alla fall. 

Sedan vi kom hem har jag planterat en blomma, samt hängt upp en annan i en ampel som jag köpte i stan idag. Kuuul vaaa? 

Skiter i klockan, tar en till lina nu, wöööh, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0