Min profilbild

Make her pure again, make her clean

Idag har jag fått i mig vatten, två koppar kaffe med kokosfett, två linor tjo, ett halvt glas cola light & två glas vin. Tänker inte äta något, men kommer dricka mer vin. Åtminstone ett glas till. Förmodligen mer. 

Vill tömma skåpen på alkohol, så jag slipper tänka på det. Så jag kan nyktra till & rena kroppen inför motherfucking kukproverna som jag har skjutit på i månader nu, utan att behöva klura på "vin eller ej, vin eller ej, vin eller eeej?". 

Ska egentligen lämna var sjätte vecka ungefär, men om jag inte minns fel lämnade jag senast i februari typ. Är helt säker på att mina värden är totalt fucked up just nu, kanske värre än på flera år. 

Känns som att hela jag måste renas, helas, göras om, lagas. Finns inte ett enda rätt liksom. Allt är smutsigt & fult, inifrån & ut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0