Min profilbild

Hemskt & vackert

Helgen som var var ledsam, men på något vis också riktigt fin. Vi är några vänner som tagit hand om varandra i det hemska som har hänt, sett till att ingen suttit ensam & mått dåligt. Vi har pratat, gråtit & skrattat. Det kom liksom något vackert med allt det tragiska. 

Det har varit mycket alkohol & fylla, med en twist av MDMA. & det har behövts. Hade vi hållit oss nyktra hade nog allt bara varit tungt & folk hade velat dra sig tillbaka, återgå till grubblande & slippa röra, bli rörda, beröra & bli berörda. Det fanns mycket kärlek i den här fuckade helgen. De är inte helt normala & jag älskar verkligen mina vänner. 

Hade tänkt vara nykter idag, men min kille kom hem med en vinare efter jobbet, så eftersom det stod där & stirrade på mig så drack jag det ikväll. Det gör inget. Jag förlåter mig själv. Hahaha. Har i alla fall räknat kcal idag, efter tre dagar wild & free. 

Funderar på ett glas till. Hade en liter, har fyra deciliter kvar tror jag. Kan vara 2,5 dl också, men ja, jag har kvar. Hahaha. Ha. Duktig. Jo, ska muppa i mig lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0