Min profilbild

Flyta bort, spasma bort

Kastades typ ur verkligheten ikväll, när jag vägde mig efter en vecka utomlands. Seriöst. Har grinat som en ett mongo. Har bara gått upp & upp senaste månaden, men asså nu - ca FYRA kg på en vecka!? Jag närmar mig 70. 

Vet inte vart jag ska ta vägen, vill ba vira in mig i kedjetäcket & knöla in mig under kontinentalsängen & ligga där & fettokippa efter andan. Lägga en hög stenar över vraket som är jag & bara dö långsamt av syrebrist. Eller kasta bensin på skiten som är jag & tända tändaren. Poff. 

Jag orkar inte vara såhär stor. Nästan BMI 22. Mår illa, vet allvarligt talat inte vad jag ska göra av den här kroppen som är jag. Skära bort fettet är ju en klassiker. Men nä, orkar inte plåga mig själv. Men jag vill dö just nu, rakt av. Hatar min kropp, vill inte vara i den. 

Om jag får drömma lite, så vet jag bara inte hur jag skulle gå tillväga. Vill aldrig igen lämna min kille med min överdoserade kropp. Men jag har ju en massa Voxra. Om jag skulle gå ut i skogen, stoppa i mig alla Imovane jag har, vänta nån kvart eller så, sen någon burk Voxra eller två. Lägga mig i blåbärsriset & flyta bort. Spasma bort. Eller vad som nu kan tänkas hända. Tanken lugnar på något vis. 

Men jag ska inte göra det. Ska testa lite annat först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0