Min profilbild

38 glas vin

Alkohoool, släpp mig!! Fattar inte hur man inte dricker. Inte för att jag vill vara helnykter, vill ba kunna bestämma att jag inte ska dricka & sedan inte dricka. Inte inte inte. 

Har druckit 38 enheter den här veckan, PLUS starköl, folköl & vin i måndags, då jag inte höll räkningen. Men om man räknar ut genomsnittet resterande dagar så blir det 6,3 enheter om dagen. Dvs 6,3 glas vin/dag, som exempel. Har sådan ångest över proverna asså. Fuck. 

Sitter med en oöppnad öl framför mig nu. Vi har besök & jag känner mig lite obekväm. De andra dricker & jag vill också. Har tagit bra tjack, vilket nog triggar nipprigheten en aning, men mår samtidigt väldigt bra. Vet inte vad jag ska ta mig till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0