Min profilbild

Trasig våg & fuck

Orkar inte känna mig såhär. Vill inte väga såhär mycket. Orkar inte må dåligt över detta. Fuck. 

Min matvåg har gått sönder!! I fredags!! Skiiiiit, ja. Ska köpa en ny imorgon i alla fall. 

Den här helgen blev helt utan räknande, höll inte ens koll på hur mycket alkohol jag drack, vilket ger mig ÅNGEST. 

Samtidigt är jag lite sugen på att testa utan matvåg i någon vecka, se vad som händer. Hoppas måltidsersättningen jag beställde kommer imorgon!! Då kör jag nog shakes minst från imorgon-fredag, så får middagen vara det första målet då. Om jag inte fortsätter med shakes under helgen vill säga. 

Har varit vaken typ hela helgen, sovit fem av 56 timmar, så är småsliten. Vill så gärna fram med alkon nu, men jag har druckit helt galet mycket den här veckan. Minns inte när det blev såhär mycket senast. Säkert över 40 öl... 

Men äh, kanske dricker lite idag & så nya tag imorgon. Fast det är ju bättre att börja idag... Mäh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0