Min profilbild

Något måste det

Ser faktiskt fram emot veckan som kommer. Har inget särskilt planerat, mer än att vända på klacken åt mina dåliga vanor (överflöd av mat, alldeles för mycket alkohol & för lite rörelse) jag dragit på mig i smyg senaste tiden & glida vidare åt ett mer tillfredsställande håll när det kommer till vikten & maten. 

Idag har jag ätit en massa skit, godis, chips, glass, mackor, chokladbollar m.m. Men jag känner mig mätt på det nu, spymätt. Nu är det annat som gäller. Måste fokusera, tänka framåt & inte fastna i gammskit. 

Asså, nu låter det kanske som att jag ska skriva ett eget, hälsosamt matschema, skaffa PT samt livscoach & börja köra yoga, för att sedan göra *goda sallader* & *smoothies* till frukost/lunch/middag, men asså hahaha, nej. Kommer fortfarande i mångt & mycket leva vidare i min dekadenta livsstil, hehe. 

Måste verkligen avsluta nu, håller på att däcka av, men jag skriver mer sedan. HOPPAS på att måltidsersättningen kommer imorgon!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0