Min profilbild

Kompis

Min kompis beter sig konstigt. Det är jobbigt & gör mig nojig & ledsen, varvat med arg & irriterad. Hon säger att det inte är något, men haaallååå!! Det märks ganska tydligt att det är NÅGONTING när hon från att höra av sig flera gånger om dagen, inte ens svarar på det jag skriver? När jag tänker på det så, det är då jag ba blir less & irriterad & fuck you. 

Men jag tänker inte så långt varje gång, utan jag hamnar i funderingar över vad jag har gjort för fel, vad som ÄR fel med mig. Hur skulle jag ha gjort istället? Hur skulle jag ha VARIT istället? 

& sedan vidare till "jag är sämst"-tankarna. För detta, hennes beteende just nu, bekräftar mina värdelöshetskänslor/tankar som jag har om mig själv. Jag är inte värd att umgås med, inte tillräckligt intressant, jag har inget att komma med, det jag säger är inte värt att lyssna på, osv. Som tur är gräver jag inte ner mig i det totalt, kommer på mig själv då & då & kan bryta det, åtminstone ett tag. 

Vet inte riktigt vad jag ska göra. Finns väl inte så mycket att göra, det ligger liksom hos henne, störigt nog. Jag tänker inte klänga i alla fall. Men jag önskar att hon ba kunde ge sig & berätta vad grejen är, för det är sjukt frustrerande & psykande att få höra "nä men, det är ingenting", de korta stunderna jag hör av henne. Tänk om det är något helt uppenbart, som jag helt missat?? Orkar inte. 

Hejdå Bullen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0