Min profilbild

Kom igen

Gårdagen blev lite förvirrad matmässigt. Hade ingen riktig plan, bestämde saker eftersom. Hittade en godis & ba "aja, äter upp den så har jag inget hemma", haha... Sen velade jag vid middagen "skulle jag bara köra shakes idag? Åt ju en godis?", åt tre rostade mackor med kokosfett & tomat på. Drack fyra glas vin & åt lite chips. Slutade på under 1500 kcal i alla fall. 

Så i slutet av dagen bestämde jag att jag gör precis som förra veckan - under 1500 på måndagen, under 1250 på tisdagen & så under 1000 onsdag & torsdag. 

Idag tänker jag shakes + att jag får smaka om jag bakar något. Eller, jag får äta hur mycket jag vill, så länge jag inte passerar kcal-gränsen. Har nästan en liter vin & några öl, som jag inte orkar tänka på nu. Tar det sen. 

Nu borde jag gå & duscha, men det känns så drygt. Ska först ta resten av tjacket jag la upp för ett tag sedan. Dricka lite mer kaffe. Är så seg. Kom igeeen dååå!!


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

vad är det för vin du dricker? :)

Svar: Cape Heights, 14,5% 62:-, vääärt!
violentmoreviolent

2017-03-23 @ 18:32:53
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0