Min profilbild

Hjälp!! Måltidsersättning, hjälp!!

Är ensam ikväll, just nu i alla fall. Min kille drog till en kompis, men jag kände mer för att vara själv än med folk, så kvar blev jag. Får väl se vad som händer sen. 

Har spelat gitarr & druckit rödvin under kvällen. Nu spelar jag Call of Duty & dricker rödvin, hehe. Äter lite chips, trots veckans matmässiga totalfails. 

Småfunderar på att beställa hem måltidsersättning att ha vid sådana här tillfällen, när jag bara vill bajsa ut allt & inte fylla på med mat förrän det känns okej i kroppen/magen, när jag känner mig tömd & osvullen igen. Det bästa skulle såklart vara att köra hemmagjorda smoothies, men då krävs vissa ansträngningar, jämfört med att blanda pulver i vatten, hehe. Kan vara bra att ha helt enkelt. 

Meeeeen, vad ska man köpa för något?? Har NOLL koll!! Vilken sort, vilket märke, vilken smak, vilken öööh...form?? Om någon har tips, snääääälla tipsa mig!! Någon som läser den här bloggen måste ha någon erfarenhet!? 

Nu ska jag förse mig med mer alkohol & spela vidare. 

Pusselipuss!


Kommentarer
Postat av: Joppe/Greger

Hej min kära!
Försök att tänka på att en överhängande del av vikten är vätska som kommer släppa eller redan gjort det, PLUS att maten i magen väger en hel del så efter ett toabesök försvinner säkert något kilo eller två iväg i form av (TMI) kluttar eller korvar.
Det löser sig och måltidsersättning SUGER smakmässigt jag lovar, bättre och billigare att göra enkel soppa på buljong/kryddor och grönsaker.

Ta hand om dig och ha en fin vecka, du förtjänar att må bra vad röster i huvudet än säger, du är GRYM!
//Pöss å snusk från ett födelsedagsbarn

Svar: Grattis i efterskott!! Hoppas du hade en fäb födelsedag, puss puss & love i massor!
violentmoreviolent

2017-03-07 @ 12:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0