Min profilbild

Inget å göra, ingen alko, inget å snorta

Orkar inte att jag orkar äta. Mat mat mat, så fort jag inte har något att göra. Inte har någon alkohol. Inte har något att snorta. Mat mat mat. Ledan leder till mat. Lite här & lite där. Trycker väldigt sällan i mig, småäter mest. Då & då, men ofta. Oftast. & jag vill inte deeet!! 

Sov typ 11 timmar natten som var, eftersom jag inte orkade vara vaken, orkade inte vara i verkligheten, livet & det. När jag inte kunde sova mer så klev jag upp & la mig i soffan & bara fortsatte blunda, tills min kompis ringde & skakade liv i mig. 

Hon kom förbi & drack en kopp kaffe, berättade om sina problem. Älskar att vara med henne, men jag hade ångest & svårt att fokusera. Ville bara bli ensam igen, vilket jag blev efter nån timme. Kanske fem minuter senare ville jag inte vara själv längre, saknade min kille, önskade att han skulle sluta tidigare & komma hem & så gjorde han det. 

Men det dröjde inte länge förrän jag kände mig småless & irriterad, av någon anledning. Ville inte vara ensam, inte att han skulle bort, ville bara inte ha en massa som pågick runt omkring mig typ. Det gick dock över efter en stund. Vi lagade middag, åt & kollade Homeland. Flyttade ut ur min skalle & fokuserade på något annat. 

Nu ska jag försöka sova länge, sen vakna till wienerbrödsfrukost. Fetto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0