Min profilbild

Hur ska det gå?!

Går lite pruttfjärtigt med maten den här veckan, av olika anledningar. Eller ja, sedan i fredags har det gått skit. Typ helt urspårat, förutom söndag som blev "aja, ok...", då jag hamnade under 1500 kcal. Annars över 2000, ibland uppemot 3000, på en dag. 

Imorgon ska jag skärpa mig, ta en lina till frukost/lunch. Har inte alls mycket tjack kvar nu, några smulor typ, & någon kran har jag inte heller *grinar* 

Druckit en massa också. Vet inte om Naltrexonet gör någon nytta. Tänker inte efter riktigt när jag dricker, bara häller i mig. Om jag är medveten i stunden & fokuserar på om jag verkligen är sugen på &/eller behöver mer alkohol, då kanske det kan hjälpa. Måste bara börja komma ihåg att tänka efter, haha... 

Tagit två Imohalvor under kvällen, nu suger jag på en öl. Känner mig rätt trött, så jag kanske inte hinner dricka så mycket ikväll. Nä men, det får bli högst 50 cl till efter den här. Det blir tre glas totalt. Drack 9,5 stycken i måndags, nykter igår. 

Hur ska detta gååå?! 


Kommentarer
Postat av: M

💖

Svar: <3 <3 <3
violentmoreviolent

2017-06-08 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0