Min profilbild

Velar sönder

Kan inte bestämma huruvida jag ska dricka upp det sista av den sista starkölen jag har kvar & sedan gå & lägga mig eller ta mig till Statoil & köpa folköl eller gå till ICA lite längre bort & köpa folköl & en växt eller bara köpa något gott istället för alkohol. Har druckit ett glas vin & 33 cl starköl + påbörjat en 50 cl ikväll & jag kan liksom inte ba sitta & nyktra till tills det är dags för sänggång!? För det känns för tidigt att lägga mig nu. Faaack. 

Typ varje kväll tänker jag "men imorrn kanske jag ska köra shakes?" & så blir det aldrig så. Hade kunnat lova här att jag kör endast på det imorgon, men jag ska bli bjuden på mat. Men kan lova att jag bortsett från det bara dricker shakes, inget annat!! Nu gäller det. Ska göra en nu & ställa i kylen över natten, så blir det inget velande eller så imorgon när jag kliver upp. Det blir nog bra. 

Måste bestämma mig snart om jag ska på ICA, de stänger 23. Statoil stänger 00. Sängen kan jag lägga mig i närsomhelst, duuuh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0