Min profilbild

Lura polisen

Ligger smått tjackstinn i sängen, men är inte särskilt speedad. Skulle behöva vara utan ett tag, har kört dagligen riktigt länge nu, med något uppehåll på någon dag ibland. För någon vecka sedan bombade jag liksom ett halvt gram, men kände inget märkvärdigt. Så onödigt att fortsätta ta & ta varje dag när det knappt ger någonting. 

Idag när jag gick hem från sjukhuset hände en smålustig grej. Egentligen hade jag tänkt ta en paus från Xanorn ett tag också (var ren både måndag & tisdag, hurra), men efter ett jobbigt möte tyckte jag att jag förtjänade en halva. 

En bit ifrån sjukhuset stannade jag på trottoaren nära en korsning för att rota fram min pillerburk i väskan. Hittade den & lirkade fram en X, som jag stoppade under tungan, samtidigt som jag tittade upp på bilen som precis svängde in framför mig. Det var såklart polisen, hahahaha! 

Blev först nojig, kändes som att jag hade en blinkande neonskylt på skallen som ba "KNARKARE", men när de försvunnit så fnissade jag lite smått ihjäl mig inombords. Att jag stått rakt framför dem & konsumerat dödsknark & de ba "lelle lelle lelle". Kändes lite som att jag överlistat dem? Så fuuult, tycker i alla fall det var jättekul. 

Nu måste jag sova, ska upp & leva livet imorgon nämligen. Nä men, ska planera & hitta på något med min kompis & då kan jag inte sova hela dagen juuu. 

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0