Min profilbild

Kaos

Blev ingen fredagsvikt förra veckan eftersom ALLT blev KAOS. Orkar inte ta upp allt som hände, men det var bra mycket mer drama än jag berättar här. Ungefär såhär skrev jag till en vän; 

Började rätt normalt i torsdags, då jag & min kompis for till nån crackpundare hon nyss träffat, för att dricka & hänga. En annan kompis anslöt även när vi var där. Nån gång under natten började vi knapra Imo, sen är allt väldigt luddigt/totalt svart. 

Vet dock att vi tre som känner varandra gick hem till min kompis tidigt på morgonen, de typ halvborta & jag typ helborta. Låste in oss på hennes rum (eftersom hennes 14-åring var hemma, eeeh!!!!!) & fortsatte dricka & knapra piller & flamsa. Hon vi var hos ramlade runt i rummet, spillde & krossade vinglas. Ingen kontroll. 

Vi klädde ut oss & hade typ photoshoot i trapphuset, mitt på morgonen?! Hade även photoshoot i hennes säng. Inget minne av detta, men jag har bilder, störda bilder. Vet inte vad vi gjorde mer hos henne, men inte förrän efter lunch nån gång tog vi BILEN hem hit till min kille, som har återberättat lite. 

Tydligen hade jag & min tjejkompis bestämt att vi skulle till en annan stad & festa i ett dygn?? Hon skulle köra oss dit alltså. Min kille försökte förklara för oss att vi inte var nyktra & min kompis började ljuga ihop grejer för att vi skulle kunna dra ändå. 

Som jag har förstått det blev jag sjukt pissed på min kille för att han "höll kvar mig", sneade ur totalt, grinade & höll på, sa en massa elakt till honom & psykosade. Halvdäckade ett tag efter att han & även min tjejkompis tröstat mig. Hon & vår kompis (som typ suttit i soffan & ba suttit eller nåt, haha?) drog till honom & jag & min kille bråkade väl vidare, när han inte tröstade mig. 

Dagen efter såg jag dessutom på telefonen att jag pratade med mamma i typ 10 minuter när vi var i klä-ut-oss-stadiet & jag minns NADA. FETÅNGEST!! 

Mår så sjukt dåligt över allt & att jag var så dum mot min kille. & stackars hennes son!!! Han flydde tydligen till farmor medan vi var helt cp... Och att hon KÖRDE hit!! Gaaah, orkar inte... 

Hatar verkligen att jag var så oansvarig, taskig & sämst. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0