Min profilbild

En liten sovstund

Låg vaken i flera timmar innan jag somnade i natt, men jag drack inget i alla fall. Sov några timmar innan min killes larm ringde för någon timme sedan. Nu ligger jag i soffan & dricker kaffe & är lite sur. 

Kunde inte hålla mig, så jag vägde mig innan jag somnade & nu hade jag GÅTT UPP sedan dess!! Så sjukt irriterande. Men samtidigt bra, för nu tänker jag inte äta något förrän jag sett om jag kan somna om ett tag & väga mig mer rättvist när jag är mer utvilad. Sedan kommer jag vara vaken längre ikväll pga helg = bättre ju senare jag börjar äta. Låter som att jag äter konstant. & så gör jag det, hehe. 

Hade tänkt sätta igång ett avsnitt Fresh Meat, men blev sugen på att spela gitarr, så nu ska jag göra det en stund innan nästa kaffekopp. 

VAD MAN HÅLLER PÅ VA?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0