Min profilbild

Stööörd!!!

Jag är så STÖRD!!! Störd på något & JAG VET VERKLIGEN INTE VAD!!! Så fucking frustrerande!!! Känner att jag skulle kunna brinna av på VAD SOM HELST, om jag inte biter mig själv i armen. Det är som att ALLT petar mig i sidan, mellan revbenet & höftbenet, där i det mjuka, lite för hårt. Kan inte tänka en enda positiv tanke, serri. Orkar inte, vill typ gå & lägga mig. Proppa i mig en näve Theralen & några Imovane & sova nästan forever. Livet irriterar mig, har gjort det senaste dagarna. Känner mig less på allt som kommer i min väg typ, SLÄPP MIG!!! Men jag FÖRSÖKER BITA IHOP, för min killes skull. 

Nej, asså, det gör mig typ arg att skriva det här inlägget, blir så less på mig själv. Hatar allt, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0