Min profilbild

Klappar & blommor

Snart är jag redo för sömn tror jag. Grundade med Lyrica (& lite Imo, ok...) tidigare idag. Ikväll har jag druckit några öl, pulat Imo & tog nyss två små Theralentabletter. De är så rosa & gulliga. Tänker på det varje gång, "mnåååh, sötpluttar!!", så tänker jag. Haha, nä. Men typ. 

Eftermiddagen var rätt intensiv. Julklappsjakt i centrum, i 3,5 timmar!! TUR ATT JAG VAR PÅVERKAD & BOMULLIG INOMBORDS!! Hade mest troligt inte ens kommit på bussen annars. I alla fall så gick det väl sådär. Jag var bara med för att försöka hjälpa min kille att hitta stuff till sina presentmottagare, men jag gjorde nog ingen större nytta. Försökte åtminstone. Är bra på andra saker, osv. Förutom att jag är sämst på allt :D På livet. Hatar livet, i smyg. Horliv. 

Har överätit idag. Ligger på typ 2500 kcal eller något sådant. Klippte bort 500 & klistrade in det i morgondagen, så imorrn får jag äta mindre. Äta lite. Borde därför INTE ta Lyrica då, men jag vet att jag en bit in på dagen kommer sitta där med pillerpåsen & dregla. Får se hur det går, ska kämpa!! Får väl ta Imo & lunchöl eller nåt. Hahaha, fancy grrrrl. 

Imorgon tänkte jag göra en utflykt & köpa lite julblommor att pyssla med. Hyacinter främst, men kanske någon amaryllis & nå småblommor & sen plantera ihop dem i samma kruka. Så kul & fint!! 

Nä, nu måste jag glida in i drömmarnas land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0