Min profilbild

Kasta stoft i mitt ansikte

Fattar inte, folk snackar om att jag har blivit mindre?? Ingen aning vad grejen är. Men aaa, tack för den iaf! 

Ligger i sängen, har tagit dagens andra halva Imovane. Började knarkdagen med 30 mg Ritalin kl. 10.00. Sedan Imovane på eftermiddagen. Sedan Gabapentin & öl & vin på kvällen. Göhöhöhöttig blandning måste jag säga. 

Det härliga är att jag har 70 mg Rit, 300 mg Lyrica + Imovane (öööh, ofc) kvar, så det är inte slut på det roliga! Har dessutom tjack, känner mig som en drottning med förmögenheter, hah! Förhoppningsvis blire mer Lyrre i dagarna, den jag har nu var en gåva. 

Ikväll duschade jag & min kille tillsammans. Hahaha, intressant va?? Men det är så mysigt. Senast jag kom hem efter en natt med Ecstasy gosade vi i duschen & deeeeet var nice asså!! Man borde ba ha varsin dusch...slang? Lite svårt att vara under strålen & hålla sig varm samtidigt. OKEJ, AJA, VAD SNACKAR JAG OM?!? Hejdå. 

Imorrn hoppas jag på äventyr. Vill fixa Lyyyricaaan, åeh. Hoppas hoppas det löser sig. 

Gud vilket svammel. Ska sluta & istället sluta ögonen. Är upptrissad, men behöver sova. Ber till John Blund, kom kom kom, kasta stoft i mitt aaansiiikteee, wööööö... 

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0